Translate

onsdag 26 oktober 2011

7 års olycka.

Idag har jag haft sönder en spegel. TVÅ GÅNGER. Vilket innebär att jag står inför sju (fjorton??) års olycka. Den började tydligen redan ikväll. Förlust mot Genoa med 2 jävla 1. Skitmatch. Skitförlust. Och inte nog med det, när min skitstream med arabiska kommentatorer hackade som mest så satte jag på 11an på tv där Milan-Parma visades (och Nocerino hade megashow. Varför kan ALDRIG någon av våra random spelare helt plötsligt få för sig att bli världsstjärna och göra 3 mål i en match?). Vad fick jag se då? Jo:
1. Mexes som står i en tjock Milan-jacka på bänken och skojar med avbytarna.
2. Mexes som kommer in och gör Serie A-debut. För MILAN!!!
3. Mexes som firar ett MILAN-mål tillsammans med Nocerino.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Inte för att det är Mexes Milanvistelse som svider ikväll men man saknar honom så extra mycket när det går bra för honom och vi med alla våra 48904 nya spelare s u g e r.


Det finns egentligen inget mer att säga förutom;
HELVETESJÄVLAPISSKIT!!!

6 kommentarer:

Kiff sa...

Spelet var ändå helt okej idag. Inte för att det gäller men men

Romavictory sa...

Jag läste på fotboll Italia att Roma fullständigt dominerade men åkte på en chock förlust!

Julia sa...

Ja vi gjorde ju det. Men när man släpper in ett så sent mål för 140e gången så spelar det ingen roll och man blir så fruktansvärt arg och besviken :(

Abbe sa...

Efter matchen är man ju ledsen att Luis inte körde med Juan istället för konan Heinze. Fy i helvete va dålig han var idag!

Jens sa...

Blytung dag, men vi måste tänka positivt nu och fokusera mot att vinna mot Zunk Milan på lördag!

Lillis sa...

blir så trött på alla jävla skitmål vi släpper in!Sista målet är ju sörtlöjligt dåligt!!!