Translate

lördag 1 oktober 2011

Quanto sei bella Roma!

Vad är det som händer egentligen? Roma har lärt sig anfalla och gör det nu som dom aldrig gjort något annat! Det är inte längre ett bollinnehav på 65% som bara består av bollrullande utan målchanser. Nej nu har vi ta-mig-fan ett spel!!! Totti är fantastisk, De Rossi ett mirakel, Bojan är snabb och farlig och Rosi jobbar på bra på sin kant. Så har vi Osvaldo också. En spelare jag, som de flesta andra, var ganska tveksam till och jag tyckte till och med han var lite småtöntig med sin frilla och allt. Men nu...vilken transformation!! 3 mål och allt är förlåtet!!! Nu är ju Osvaldo Serie A:s coolaste spelare men sin målgest. Nya Batigol är här! 

Nu återstår dock en halvlek och man vet aldrig vad som händer och ska därför inte ta ut något i förskott. Men fortsätter vi såhär så ser det RIKTIGT lovande ut för det här är den bästa halvlek jag sett på otroligt länge. Är det såhär Luis Enrique tänkt att vi ska spela så är jag mycket nöjd.

Nu kör vi strax andra halvlek och håller alla tummar för att det ska fortsätta såhär!

Mot tre punti!!!!

2 kommentarer:

Abbe sa...

DDR är riktigt jävla bra!

Julia sa...

Sjukt jävla bra!!