Translate

torsdag 17 december 2009

Bravi bambini!

Jag känner mig lite halvdålig för att jag bara sett målen från matchen och inget annat. Men, "småttingarna" tycks ha klarat sig bra. Applåder till dem. Och till Perrotta som får fint betyg av romanews. Den nya Perrotta. Hade jag vart italiensk förbundskapten och tagit ut VM-truppen idag hade jag först skrivit Perrotta med stora bokstäver. Applåder även till Marco Motta och c/o i backlinjen (och Lobont) som klarade av de bulgariska anfallsvågorna (om de nu fanns några sådana) utan några problem.


Och när vi ändå delar ut applåder, så ska ju såklart vår käre mister Ranieri ha en! Tänka sig att han har fått funktion på vårt försvarsspel. Det är trevligt. Väldigt trevligt. Tredje matchen i rad vi håller nollan. Wow liksom!

Uppdraget slutfört: GRUPPETTA!

Inga kommentarer: