Translate

torsdag 17 december 2009

Never Without You

Denna fina man, Francesco Totti, har gett oss alla en förtidig julklapp. En nytt kontrakt till 2014. Inte alls oväntat men det känns bra.
Jag låter Totti säga resten:

"C'era una volta un sogno, il sogno di un bambino che dormiva col suo pallone, che sarebbe voluto diventare calciatore, vestire la maglia della Roma e diventarne il Capitano. Sapete una cosa, a volte se ci credi con tutto te stesso i sogni s'avverano..."

"Ho sempre sognato d'indossare questa maglia a vita. Ora il mio sogno s'avvvera. Vivilo con me...^_^"

Du är med oss föralltid ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

tänkte bara informera dig om att AS Roma redaktionen på Svenskafans söker förstärkning. Personligen tycker jag att du ska skicka in en intresseanmälan.

mvh

-Er Pupone- sa...

Håller med! Julia du skriver riktigt bra.

Julia sa...

Tack så mycket båda två :). Jag har funderat lite på det där men jag vet inte om det skulle passa mig. Som ni kanske vet, jag är inte den som skriver långa matchrapporter/införrapporter så jag vet inte om det skulle passa mig :)