Translate

lördag 16 oktober 2010

Bentornato Toni!

Vilket fint återbesök Olimpico får imorgon. Luca Toni i egen hög person kommer nämligen och hälsar på. Tyvärr i en helt annan tröja än Romas. Ja, jag saknar fortfarande duden. Hallå liksom, jag har ju haft drömmar om honom i Romatröjan i fem långa år, klart ett halvår i världens vackraste tröja var för lite. Dock tajmade han sin Romaankomst jävligt bra måste jag säga för så fort jag hade bokat in vårens Romäventyr så börja han bråka med de sura tyskarna och vips vart han klar för Roma någon månad innan jag åkte dit. Så molto bene tajmat Toni! Eller så var det jag som tajmade bra. Eller så spelar det ingen roll. Huvudsaken är att jag fick se min långa italienska anfallsdude som en giallorosso.


Ja, Toni var det ja. Sluttjatat om honom nu. Nu har vi ju Borriello och Borriello is the new (younger and fresher) Luca. Hehe.
I alla fall, nu skulle jag kunna dra den här om att vi måste vinna för annars är vi inne i djup kris och blablabla. Men det har jag tjatat om i typ varenda match nu och det hjälper ju inte så jag skippar det. Lika bra de kanske.

Truppen är en aning svagare imorgon utan både De Rossi och Vucinic så den troliga startelvan lär bli; Lobont, Cassetti, Mexes, Juan, Riise, Taddei, Pizarro, Brighi, Perrotta, Totti ooooooooooch Borriello.
Nu ska vi vinna för i helskotta. Daje daje daje.

Inga kommentarer: