Translate

lördag 16 oktober 2010

Primo tempo

Första halvlek är slut och mycket har hunnit hända....

• Min box var skitdryg och började strejka så jag får gott se matchen på min lilla mini-tv i mitt rum istället. Jaja, bättre än inget men det hade ju vart kul och se vilken spelare som hade bollen!
• Toni sjöng med i Roma Roma Roma (nej jag skoja men det hade vart kul)
• Totti la en genialisk passning som...
• ...borde resulterat i straff för Borriello vart fälld.
• Totti gjorde mål!! Tyvärr typ 100 sekunder efter att domarn blås av honom för offside
• Totti sköt över, Taddei sköt utanför, Borriello sköt i STOLPFAN!!
• Burdisso fick en hemskt vacker bandagemössa för att Toni sänkte honom blodig
• Totti (hemskt mycket Totti märker jag) har surat minst 10 gånger för att han inte fått frispark
• Juan har gjort 123 proffsbrytningar
• Alla Romaspelare har hunnit skratta åt Palacios vedervärdiga fläta ca 14 gånger (jag har skrattat 52 gånger åt den).
• Totti (igen) har löpt några sträckor mer än vanligt. Bra jobbat Francesco!
• SUPER-MARCO-BORRIELLO gjorde mååååååååål. Hur kan folk vilja ha bort honom från startelvan då han är en av våra vassaste spelare?

....sen vart det paus eller nått och nu börjar snart andra halvlek.
Fortsätt såhär gubbar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir en bra kväll detta / B

Julia sa...

Vart mycket bra!