Translate

söndag 3 oktober 2010

Det är tuffa tider, för en del...

Alltså seriöst. Nu är jag så trött på att skriva dem här himla looserinläggen. Jag vet ju inte ens vad jag ska skriva längre. Jag tar och byter Romlag...
Nej fy, sånt ska man inte ens skoja om. Men illa är det, väldigt illa, och krisen skriker oss rakt upp i ansiktet. Vad fan är det här? Vad gör vi för något? Vi är miljontals, miljardtals gånger bättre än det här, det vet vi ju alla. Jag har inte sett matchen. Lika bra det. Finns inget att se.

Roma är ofta som ett kinderägg - fullt av överraskningar. Tyvärr är överraskningarna lika med sämst i år. Vi är precis som kinderägg-leksakerna som går sönder på en gång, eller som leksakerna som saknar delar för att de ska kunna fungera.

Det är så svårt det här. Vart står vi egentligen? Vart vill vi och vart är vi påväg? Hopp blandas med förtvivlan och man blir bara så himla arg och förbannad på all skit. Åååh....

Inga kommentarer: