Translate

onsdag 8 juni 2011

Dagens:

Att Luis Enrique ska ta med sig Bojan Krkic till Roma. Hmm..jaa..varför inte...kanske...vem vet.




Nu när Luis Enrique är klar längtar jag ännu mer tills säsongen ska dra igång. Jag är så nyfiken på att se hans spelidé och hur det kommer funka i Roma. Hur många gånger har man liksom inte drömt sig tillbaka till den gamla goda Spalletti-tiden? Nu kan vi förhoppningsvis börja köpa in lite roliga namn också och ni vet att Bovo alltid står först på min önskelista ;). Fast lika viktigt är det att Luis Enrique ser storheten i Vucinic och Menez så att dem stannar och blommar ut till två Messisar.


Förövrigt kan Doni vara på väg till Liverpool. Inte för att jag förstår varför de vill ha honom men jag säger ändå: KÖP KÖP KÖP!!


Senast Totti och Luis Enrique stötte på varandra var för dryga 10 år sen i Champions League. Då spelade Roma 1-1 borta och vann med sagolika 3-0 hemma. Troligt det skulle hända idag....

Inga kommentarer: