Translate

torsdag 2 juni 2011

RegaliRegaliRegali!

Visste ni att i Rom, eller i hela världen rättare sagt, så finns det inte bara en underbart fantastisk Francesco. Ci sono due. Och det bästa av allt är att jag connectar med båda (fast på lite olika sätt kanske). Igår var jag och hämtade ett paket från Rom och se, SE!!!, vad som låg i det. Allt detta (och lite till) har min finfina vän Francesco (inte Totti, den andra) skickat mig. Kan en person bli snällare?
Grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie grazie Ciccio, sei sempre numero uno ;)


1. Ett fint gammalt nostalgikort på dessa 2 unga herrar. Tänk att Totti vart så mini.

2. En tavla på super-Totti efter att ha sänkt Juve med en straff (älskar den här bilden)

3. Tre nummer av Il Romanista efter tre legendariska matcher. 
1) 55555555555555555555
2) Oh siiiii! 2-0 mot Lazio.
3) Bortavinsten mot Juventus förra säsongen.
Sommarens läsning är räddad!


4. En bok om säsongen 2009/2010. Skulle vilja visa er alla den här boken för den är så fruktansvärt vacker så det inte går att beskriva. Innehåller massa fantastiska bilder från alla oförglömliga matcher. Åh vad fin den är!

5. EN MATCHTRÖJA!!!!!!! (vad har jag gjort för att förtjäna alla dessa grejer???)
Och det bästa av allt:

 ....JAG ÄR PÅ TRÖJAN!!!!! Nu vet ni vem som tar över nummer 10 när Totti pensionerar sig ;)


Har jag en supervän där nere eller vad? Ännu en gång, tacktacktacktacktacktack Cicciopazzo, du är bäst!!