Translate

onsdag 1 juni 2011

Grazie a tutti!

I juli förra året började denna bloggdomän med statistik-visningar, något som inte funnits tidigare, och i samma månad slog jag även besöksrekord. Ett rekord som jag inte varit i närheten av att slå... förrän NU. I maj månad halvkrossade jag det gamla rekordet och hade alltså massa mer besökare än vad standarden brukar ligga på. Det tackar jag jättejättemycket för och jag hoppas att ni fortsätter att titta in här lite då och då (varje dag!!) så att vi snart får ett nytt rekord!! Utan er är jag lika med niente. Tusen tack till er alla!!

5 kommentarer:

Ale sa...

Grazie a te bellissima!

Grandeandro sa...

Grazie

Christine sa...

Awesome Julia, fortsätt att skriva världens bästa Romablogg! :)

gugl sa...

Läser gärna din blogg! Keep up the good work!

Julia sa...

Ååh vad snälla ni är! Tack tack tack :D