Translate

tisdag 2 december 2008

de Rossireaktioner

Oj så mycket jag reagerade på när jag såg den här bilden på vår allas gunstling efter den härliga derbysegern.
1. Det kanske inte syns på den här förminskade bilden men ni kanske ändå ser märket på det enda plagg han har kvar på kroppen (nej inte gipset). Dolce & Gabbana, våra grabbar lirar i klass!
2. Visst har de Rossi rakat bringan?
3. Jag är inte den största supportern av de Rossis tatueringar direkt. Tatueringen på vänsterarmen som föreställer hans dotter är kanske gulligt gjort men den ser bara ut som en ganska så larvig teletubbie. Och nu den här blaffiga på sidan har jag inte tidigare sett. Är den ny tro eller har jag bara varit blind förut? Förlåt älskade Daniele, men den är inte alls vacker. Nu ser inte ens jag vad det ska föreställa men den är alldeles för stor och smaklös. Byt tatuerare för detta är inte vackert.
Men vad gör ju det egentligen, han är ju trots allt våran Daniele de Rossi och det är ovärderligt.

Inga kommentarer: