Translate

måndag 22 december 2008

Perchè?

Under de senaste två åren har jag lagt märke till att Lazio-killar är väldigt förtjusta i mig. Visst låter det märkligt, men det är faktiskt sant. Jag har fått frieriförslag (som inte varit riktigt seriösa förmodar jag), någon har gått med på att bli Romanista om det "blev vi två" (hur mycket sanning det ligger i det är också ganska oklart), flera har bönat och bett att jag ska bli Laziale istället för Romanista och senast idag så blev jag erbjuden en gratis resa, boende och matchbiljett till Lazio-Roma nu i april av en annan Laziale, bara om jag följde med så. 

Så nu är min stora fråga, varför? Har Lazio inga egna tjejer tro? Eller vad det kan det annars bero på, jag har ju nämligen aldrig fått sånna här erbjudanden av Romagrabbar ;)

1 kommentar:

Hugo/Francesco/Marcus sa...

jag kan nog hitta ett par gubbar som skulle ge liknande erbjudanden för en dag med dig haha:D du är cool kvinna!

// Francesco