Translate

fredag 30 januari 2009

Il Maldini della Roma

Får jag hylla och skriva lite om Mexes ännu en gång? Ja, klart jag får de för ni vet lika bra som jag att han verkligen är en spelare utöver det vanliga. Inga Christian Chivu fasoner på honom direkt och det tackar jag djupt för. 

Ni kanske har läst dagens uttalande från l'angelo bindo men jag drar det ändå! Han blev intervjuad av fransk tv och berättade då att han drömmer om att bli Romas Maldini och att det skulle vara otroligt vackert att representera vad Maldini är och vad han varit för Milan. Han säger även att han inte haft någon kontakt med Milan och att han trivs jättebra i Roma men att i fotboll så kan man inte planera framtiden!

Bäst, eller hur?

3 kommentarer:

Christine sa...

Mexés. en stor man!

Julia sa...

Kan man verkligen säga!

Anonym sa...

Fy fan vad härligt med AS ROMA bloggare =) gå gärna in på min sida!
http://skerochskett.blogspot.com/