Translate

söndag 25 januari 2009

Vilka sopor, haha!

Innan jag skriver lite mer om Roma och vår match så måste jag bara applådera våra lillebröder som lyckades med en helt otrolig bedrift idag.
Nämligen ta ledningen hemma mot Cagliari, tappa till 1-4 och dessutom missa TVÅ straffar.

Laziofansen på SF var minst sagt bedrövade:

"Jävla luderfödda amatör tränar Rossi"

"Den 25:e Januari är här med den officiela Anti-Lazio dagen."

"Jag stängde av i halvtid. Mår redan mycket bättre :)"

"Zarate ser ju ut som att han ska börja gråta eller nått. Snacka om cryface!"

"Det tog några månader.. men nu går Roma förbi igen då. Suck. Denna dagen suger hårt!"

"domarn försöker till och med hjälpa oss... hahha ja sa för mig själv roochi kommer att missa.... jävla sopa... alltså fy faaaaan.... 

sparken till ALLA... lägg ner allt... 

så jävla förbannad så jag kommer inte att prata med en människa idag... 

tack era jävla sopor..."

"Kanske är lika bra att komma 12a igen. 
Så Lotito förstår att det är en ny tränare vi behöver och inte nya Serie C spelare."

"Satt bara och garva under andra halvlek, allt kändes så sjukt. Första april kom tidigt i år."

"ALLTSÅ VAD FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!! 
Alltså det konstiga e att jag är inte ens arg längre! Känner mig bara tom som fan. Vi missar 2 fucking straffar som domarn dessutom SKÄNKER till oss!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAAHHAAH det var det bästa på länge!!!

citat från självaste Lotito efter "bedriften":

"If we have 31 points already, it means that Delio Rossi is doing a good job"

han är inte bara snål, han är virrpanna också! :D

Anonym sa...

det värmer i hjärtat att läsa sånt här!:)

Julia sa...

Skadeglädjen är den sanna glädjen ;)

Anonym sa...

Grande

Anonym sa...

Det är den sanna glädjen hahaha fan va bra!!

Måste komplettera med en till haha:

"kasta ledesma fan. han är skräp, fattar inte hur ett lag som juventus kan visa intresse för ledesma. inte en enda rätt passning igår. sälj!!! "

(från samma bondeforum, intressant språkbruk)