Translate

onsdag 7 januari 2009

Thank God for Serie A

























Visst är det extremt jobbigt med speluppehåll? Man inser verkligen vilken betydelse Roma har i ens vardag. Nu längtar jag verkligen till helgen då världens bästa liga drar igång igen. Nu under julen har man visserligen kunnat se på matcher som typ Manchester City-Hull men allvarligt, det är ju inte kul. På sommaren är det tusen gånger värre. Visserligen går det an om det är EM eller VM men annars så tvingas man ju titta på Allsvenskan, där mitt intresse verkligen har svalnat för usch vad den är tråkig och dålig. 
Så tacka vettja Serie A!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tra 4 giorni! Daje!

Julia sa...

:D:D

Christine sa...

Håller helt med, personligen har jag försökt stilla min hunger med JVM i hockey, då det var det i stort sett enda jag hade lite känslor för..att se sport utan att ha känslor är oftast rätt värdelöst.