Translate

måndag 19 januari 2009

TACK!

Det här inlägget är till er. Till alla er som har den brinnande passionen för Roma men även till alla andra. Till alla er som läser denna blogg helt enkelt. Jag vill bara tacka er för alla fina kommentarer ni skriver och för all positiv feedback jag har fått av så många av er för bloggen. Det är verkligen jätteroligt att läsa all er berömmelse och det ger mig bara extra energi och motivation till att skriva. 

När jag först startade bloggen så hade jag ingen aning om hur många som skulle läsa här. Det är ju svårt att veta vad ni tycker är kul och vad ni vill läsa om. Jag skriver ju bara sådant som faller mig om hjärtat. Men ni är underbara som skickar mail, skriver på msn och SF och framförallt att ni skriver här, i bloggen! Blir lika glad varje gång jag ser att någon kommenterat här på bloggen så fortsätt med det, verkligen!

Så ett superstort TACK till er alla som läser. Ni ska veta att utan er så hade det bloggen troligtvis lagts ner relativt tidigt. Fortsätt med det ni gör, så fortsätter jag med mitt arbete. Ni är BÄST!



















En stor kram till er alla!

15 kommentarer:

Anonym sa...

FAN VAD SÖT DU ÄR JULIA! :D DU ÄR OCKSÅ BÄST! <3

Julia sa...

Det är precis sådant där som gör en så glad, "anonym". Tack:D

Anonym sa...

RomaMia (här) XD! =). Vacker blogg <3 Keep up the good work. Inte alltid att man får se en kvinnlig romanista som skriver kärleken för klubben. Riktigt nice!

Anonym sa...

Riktigt skön blogg! Julia det är bara att ånga på:D

Anonym sa...

Bara att instämma med föregående anonym som inte avslöjande sitt SF namn. Du är så sjukt BÄST! För att inte tala om söt.

GRAZIE CHULIA!

Julia sa...

Amen killar, jag blir ju röörd ;)

Anonym sa...

Forza Roma och Forza Julia!!!!!!

Hugo/Francesco/Marcus sa...

tja kvinna, francesco här, vi älskar dig också. Öh! Du kommer få massa stalkers asså, jag försvarar dig.

Anonym sa...

Hahah, det var strongt av dig Francesco men än så länge har jag inte råkat ut för några stalkers som gömmer sig i buskarna utanför mitt hus. men får jag syn på några så känns det bra att jag har en bodyguard ;)

Anonym sa...

Kanonbra blogg!!
Mycket bra och intressant läsning!!

Keep it up!


(Är du singel?) Hehe...

Anonym sa...

Tacktack anonym!

haha, (ja det är jag) ;P

Anonym sa...

Hej Julia!

Superbra blogg!! Varför kan inte alla tjejer vara lika fotbollsintresserade som du?
Du är drömtjejen!!

Anonym sa...

Haha Julia om jag vore du skulle jag definitivt inte lita på att lilla Franci "skyddar" dig. ;-)

Och aperopå tack, så tycker jag vi borde tacka en allt för anonym kille som måste ha ett sjukt stort Romahjärta, Julio Sergio! Jag menar hur länge har inte han varit i Roma och jag tror han har fått spela endast 1 tävlingsmatch, men har han någonsin klagat eller velat lämna? xD Sjukt stort när man tänker efter! :)

Och till sist det är bara att fortsätta med din sköna blogg! :)

GRAZIE JULIA E JULIO SERGIO! <3

Anonym sa...

Bra blogg och även smarta och-/eller intressanta inlägg på SF.

Keep it up!

Anonym sa...

Tack Bo_bbo :)