Translate

torsdag 2 april 2009

APRIL APRIL!!

Haha, ni är då trots allt ganska lättlurade. Och jag som trodde att någon skulle bräcka mitt april-skämt ganska snabbt men tydligen inte, så lyckat blev det! Alltså, bloggen ska självfallet INTE läggas ner. Nejnej, kommer inte på fråga! Jag älskar att skriva om Roma lika mycket nu som när bloggen startades. Så ni behöver absolut inte oroa er. Haha men visst blev ni allt oroliga där ett tag? 

Anledningen till den lite sämre uppdateringen på slutet beror bara på att ibland har man vissa saker som måste prioriteras före (tyvärr) och då kanske det inte blir lika mycket skriverier. 
Men nu väntar ett skönt påsklov för mig och hela nästa vecka kommer bli en nedräkning till derbyt så jag lovar att det kommer komma en hel del antiLaziorelaterat nästa vecka! 

Nu hoppas jag att ingen tagit illa upp över mitt lilla skämt och i sådana fall ber jag otroligt mycket om ursäkt ;D. Bloggen kommer fortsätta ett bra tag till, oavsett om jag har 1 eller 100 läsare! 

7 kommentarer:

Ps sa...

Phew... :) man ska inte luras sådär... välkommen tillbaka!

marci sa...

ci sono cascato come un pollo!

jag gick på skämtet på the voice också! Fan känner mig faktiskt lättlurad!! (A)

Julia sa...

Talohos/

Jodå, på första april får man luras lite lätt sådär ;) hehe

Stefano_ sa...

Jag lyckades väl ändå att ´´bräcka´´ ditt aprilskämt. lr? =)

Julia sa...

Njaaae okejdå, lite kanske ;) men jag trodde någon mer skulle gå ut och förklara för alla att "klart det är ett aprilskämt!"...om du förstår vad jag menar, men visst har du rätt :p

Desa sa...

Förlåter dig aldrig för det där :)....

Julia sa...

Hahaha jag tyckte det var jättekul:D