Translate

torsdag 23 april 2009

Sabato, a firenze...

Åh jag blir galen. Det är som att alla mina lärare vet om att jag ska på världens bästa semester nästa vecka och därför ger mig extra mycket arbeten och läxor. Usch & fy, vad trött jag blir på allt. Men det är bara att plugga på för sen om en vecka åker jag verkligen till Rom. Ååh så skönt men jag har så mycket att göra innan dess så det känns liiite stressigt. Men det är bara härligt för då kommer det kännas extra skönt när man har satt sig i flygstolen och man är påväg mot den eviga staden. 

Så för tillfället så kan jag inte tänka på lördagens match. Inte än. Mina tankar tas upp av allt skolarbete + massa födelsedagsplanering. Men på lördag 20:25, då kommer jag befinna mig i Florens. Ja, kanske inte min kropp då men alla tankar, allt fokus och all koncentration kommer vara där. På Artemio Franchi.  Jag längtar samtidigt som jag är rädd. Det är skräckblandad förtjusning på högsta nivå...

Förresten berättade min lillasyster som går i sjuan en liten rolig sak för mig idag:
- Julia, du vet killen i min klass som hejar på Roma. Idag sa han : det finns bara ett lag som Roma och det är dom själva.

Jag kunde inte sagt det bättre själv :)


Inga kommentarer: