Translate

fredag 24 april 2009

Dio esiste!!

Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo! Mexes får spela mot Chievo!



När jag läste att Mexes fick hela tre matchers avstängning efter derbyt så trodde jag skulle dö. För jag hade snabbt räknat ut att den tredje matchen han skulle missa skulle vara den mot Chievo nästa söndag, den matchen jag ska på! Fyjävlarshelvete (ursäkta språket), vad dåligt jag mådde över det. Jag kunde inte fatta hur de jävlarna hade förpassat Mexes, min favorit av alla, till läktaren till just den här matchen. Jag har varit så frustrerad. Men så idag, läste jag "Mexes, in campo contro il Chievo" och när jag såg det så kändes det redan som jag fått den allra bästa födelsedagspresenten. Vilken enorm lättnad och lycka jag känner över det beslutet. Mexes KOMMER spela mot Chievo!


Men det är inte förrän om en vecka, nu fokus på Viola!

6 kommentarer:

- H * sa...

- hur länge ska du va i roma :D

Gnagaren sa...

Håller tummarna för dig att Totti kommer vara på planen också :)
Har själv bara varit ner en gång, och det var Roma-Milan nu i januari.
Ingen Totti då, men jag hoppas att jag kommer att få se honom spela nån match live nästa säsong så jag kan kryssa av det på listan över saker att göra i livet :)

Julia sa...

-H*/
Önskar jag kunde svara för evigt men så är det tyvärr inte utan jag åker på fredag morgon och åker hem på tisdag :p

Gnagaren/
Ja det hoppas jag verkligen på :) Visserligen har jag både sett Mexes och Totti redan (Mexes har jag till o med sett göra mål, lycka!) men allt blir bara så mycket bättre å roligare med dem på plan ;) Dessutom har jag ännu inte sett Totti göra mål så han får gärna göra det nästa vecka :)

Anonym sa...

Hoppas du får det skönt i Rom och att Roma vinner mot Chievo. Själv var jag nere i Rom och såg matchen mot Juve. Visserligen blev det förlust men det var ändå en härlig känsla att få se Roma och att få sjunga Roma-sången igen tillsammans med 60000 kompisar!

/Marco

Julia sa...

Marco/

Ja det är alltid speciellt att se Roma, hur det än går!

:D

Gnagaren sa...

Ja vi får hålla tummarna att han stänker in ett mål eller två :)