Translate

onsdag 1 april 2009

Arrividerci!

Det har blivit dags att säga adjö. Och det är inte till någon spelare, utan till bloggen. Som ni ser har det varit dålig uppdatering på slutet och det är för att jag inte orkar mer, min motivation till att skriva är som bortblåst. All hysteri som var i början är inte där längre så därför känns det bäst att ta farväl nu. Det känns som många är mätta nu, att det var roligt med lite nytt till en början men att nu när det gått en tid så är det inte alls lika kul. Det är så jag känner nu i alla fall. Jag har skrivit det jag velat i bloggen men nu har vi kommit till ett stadium där det känns som jag inte kan få ut mer. Mina bästa stunder är förbi helt enkelt. Det verkar dessutom som läsarantalet har sjunkit, för kolla bara på de senaste inläggens kommentarer, inte många direkt. Det var bättre förr helt enkelt.

Sist vill jag bara tacka er för allt ert stöd som jag fått under hela bloggeran. Och kom ihåg att det inte är pga er som jag slutar skriva utan för min brist på motivation. Vi hörs säkert på Svenska Fans, msn eller något annat sätt men inte längre här. Däremot ska jag ha kvar bloggen ett tag så man kan läsa gamla inlägg om man har tråkigt någon regnig dag. Ni är bäst och ni håller på världens bästa lag, kom ihåg det! Tack för allt!

/ Julia

9 kommentarer:

Osito sa...

Riktigt synd, gillar bloggen skarpt! Hoppas att man ändå hör från dig på SF och kanske till och med på Msn?



Forza Roma!

Desa sa...

Håller med föregående insändare. Har varit mycket intressant att följa dina inlägg. Hoppas du får inspiration och tar upp skrivandet i framtiden!

Forza Roma, Forza Julia!

Sparviero sa...

Peccato! Har varit kul att följa din blogg, och se foton och klipp du lagt upp.

Ci vediamo, Giulia!

marci sa...

Håller med Desa, Forza Julia

Unknown sa...

Fan, vad trist. Ett av mina dagliga surf-anhalter försvinner. Hoppas du får det bra nere i Rom dock. och kanske.. bara kanske så återkommer motivationen och bloggen tas upp igen. Arrividerci Julia!

Forza Roma!

Stefano_ sa...

April april? =(

Anonym sa...

Öhh, men var ska man nu söka tröst efter en bitter förlust?

:-(

Ja men lycka till!

/Vanucci

Julia sa...

APRIL APRIL, lättlurade Romanisti :D :D

Anonym sa...

hi, good site very much appreciatted