Translate

torsdag 30 april 2009

Lalala...

Förlåt för den lite dåliga uppdateringen här men jag har så himla mycket att fixa och greja med innan vi åker inatt/imorgon bitti. Dessutom är jag helt hyperwoaaah innan varje gång jag ska åka utomlands (speciellt till Rom). Har knappt kunnat koncentrera mig helt på saker de senaste dagarna. Så därav anledning till den snåla skörden av blogginlägg.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu heller. Visst skulle jag kunna nämna tyskarna som vill köpa Roma men jag skippar nog det idag. För det kan ni läsa om exakt överallt (förutom här). Vi får se vad som händer med det helt enkelt. 

Startelvan på söndag tippas bli: 
Artur; Motta, Mexes, Panucci, Riise; De Rossi, Brighi, Taddei, Baptista; Totti. 
Det är jag nöjd med. Tre poäng bara och jag kommer få en av de bästa söndagarna på länge. 

Vilket meningslöst inlägg det blev men idag struntar jag i det. Jag lovar att skriva någonting mer innan vi åker till flygplatsen inatt :D Hej på er så länge!

1 kommentar:

- H * sa...

- meningslöst blev det verkligen inte! Ha nu kul och hälsa alla från mig :$ FORZA ROMA PER SEMPRE !