Translate

fredag 5 juni 2009

Jag är en "son of a whore" och De Rossi en terrorist












Ja åtminstone om man får tro någon bitter liten tysk. Nyss såg jag de här två kommentarerna på en gammal De Rossi-video som jag gjorde för flera år sen (klicka på dem för att göra dem större). Den va la trevlig. Jag vet inte riktigt vad man tänker med när man skriver något sådant. Att De Rossi är en terrorist och att hans armbåge mot USA i VM 06' var "attempted murder" var nog det mest underliga och konstiga jag någonsin hört och jag lär aldrig höra det igen. De Rossis armbåge var absolut inte bra men om man skriver såhär har han inte sett mycket i sina dagar, möjligtvis en mysig jumbomatch i damallsvenskan. Jösses.

Jag hade nästan till och med glömt den där armbågen. Om det är på grund av att jag är en De Rossi-fanatiker eller för att han faktiskt är mer känd hos alla som världens bästa defensiva mittfältare kanske jag ska låta vara osagt.
Nej, det luktar bara bittert och avundsjukt Tyskland skulle jag säga (för vilka slog sedan ut dem? haha, justeja!).

Inga kommentarer: