Translate

torsdag 4 juni 2009

S som i Spalletti. S som i stannar.

Spalletti stannar. Eller ja, det verkar bli så i alla fall. Hallelujah säger jag då. Superbenissimo! Jag har varit tveksam till Spalletti och ifrågasatt hans tränarroll både en och två gånger den här säsongen. Men på senare tid har jag insett hur mycket jag tycker om den här mannen och jag har nu istället börjat ifrågasätta min tidigare ifrågasättning till Spallettis vara eller icke vara. Han ska stanna hos oss, han bara ska det! Det kanske låter konstigt men jag brukar aldrig ha några större känslor för tränare. Tränare har jag alltid sett som ganska neutrala och jag har aldrig kärleksförklarat någon. Tills Spalletti dök upp. Jag älskar Spalletti och jag vet inte om jag någonsin kommer säga så om någon annan tränare. Han är bäst.

Inga kommentarer: