Translate

måndag 1 juni 2009

Uppehåll? Nej då

Visserligen säger Roma och Serie A hejdå på några månader vilket känns ganska frustrerande för de flesta av oss skulle jag tippa. Men jag ska inte göra något längre uppehåll här hade jag tänkt. Nu när säsongen är slut så finns det ju massvis att summera och så kommer "årets lista" den här veckan förmodligen och jag ska snart börja försöka göra ytterligare en Romafilm. Dessutom har jag inte haft ett endaste frisyrinlägg så det ska jag givetvis skriva, haha! Visserligen kanske jag också tar semester några dagar och reser bort och då får ni klara er från Romapratet här också men det överlever vi nog. Jag tar ju studenten nästa vecka så då är jag fri från skolan dessutom, jippie! Så jag hoppas ni fortsätter att titta in här då och då så lovar jag att uppdatera så mycket som möjligt. Deal?


Förresten, till er som gillade videoinlägget på RomaJR så kan ni se ett minst lika gulligt här. Rekomenderas varmt!

3 kommentarer:

christer sa...

Kör på bara. Jag kollar till din blogg näst intill varje dag. Bara kul om du kör på under uppehållet.=)

Känner du till vart Roma kommer ha sitt träningsläger Trentino lite mer exakt. Kanske man kan kolla lite.=)

christer sa...

Och grattis i förskott till studenten:D

Julia sa...

Tack, jag ska köra på för fulla muggar! Tyvärr vet jag inget om något träningsläger än men det kanske dyker upp mer om det sen (?).

Tackar tackar! En vecka kvar bara :):)