Translate

söndag 10 maj 2009

Dagens lista

Dagens bästa: Att vi visade stake och vände ett 2-0 underläge till 2-2. Mycket starkt att vi reste oss.
Dagens sämsta: Gamla Roma saknas fortfarande
Dagens non-mi-piace: Daniele Conti, han om någon borde verkligen veta bättre.
Dagens ge-bort-honom-gratis: Cassetti. Jag gillade honom förut men nu är han katastrof i varje match. Sälj snarast!
Dagens överraskning: Perrottas mål. Ett riktigt vackert sådant till och med, jag som trodde han hade slutat att göra mål.
Dagens grazie: Siena som tog alla poäng mot Palermo.
Dagens raseriutbrott 1: När det inte gick att sätta på rätt kanal på digitalboxen där matchen gick för att min pappa höll på att spela in Malmö-Djurgården samt United-City samtidigt. När klockan var fem över tre då både han och jag hade försökt komma in på rätt kanal i tio minuter så började jag bli stressad och arg över att jag skulle missa något så det slutade med att vi tog bort inspelningarna för att kunna se på Roma.
Dagens raseriutbrott 2: När Cassetti inte fick bort bollen och Cagliari gjorde 2-0. Då var jag inte glad på honom....
Dagens sköning: Diamoutene, som vid båda målen hoppade upp jätteglad från bänken, kramades och eldade på spelarna. Kul att se!
Dagens skärp-dig: Brighi, sådana lägen som han fick måste gå i mål. Skärpning!
Dagens JAAFAAN: Montellas offsidemål. Glädje som snabbt övergick till några svärord.
Dagens snygga: Vi är så sjukt snygga i våra vita tröjor
Dagens fråga: Spelade Cassetti utan hårvax? Hans hår såg väldigt "torrt" ut.
Dagens citat: "Resterò sicuramente alla Roma fino al 2011. Ho un contratto che intendo rispettare" / Mexes. Jag älskar min fransman 

Inga kommentarer: