Translate

torsdag 21 maj 2009

Maglie

Tröjorna för nästa säsong har kommit och som vanligt är dem mycket vackra. Den svarta håller jag nog som favorit än så länge. Vilken gillar ni bäst?

Förövrigt tycker jag alla borde ta en titt i den nya Romakatalogen, som går att ladda ner här. En hel del snygga kläder, men som vanligt är det för killarna. Men när man inte får titta på de snygga kläderna så får man nöja sig med att titta på spelarna. Och det är minst lika bra för jag har nog aldrig sett våra spelare så snygga som dom är i den här katalogen. Visserligen brukar dem vara ganska så fina men den här katalogen är nog den bästa jag sett ;). När jag tittade i den så beställde jag hem en på momangen! Döm själva.

7 kommentarer:

Osito sa...

Den svarta är helt klart coolast:D

Anonym sa...

Jag tycker mest om den vita!

Anonym sa...

Den svarta håller jag också med om är snyggast, men egentligen bara för märket...den lite mer äldre klubbmärket...

Anonym sa...

Just det! Glömde ju säga det..Julia, har du sett guldjackan?! Det är beviset på att tjejkläderna är snyggast!

Julia sa...

Japp, den har jag sett och den är ju i och för sig väldigt snygg. Men måste säga att killkläderna håller mycket högre klass, fast det kanske inte är så konstigt.

Lovisa sa...

Jag håller med, tjejkläderna är inte bra. Skumma modeller, med konstiga larviga tryck i fula färger!

Julia sa...

Ja, jag hade lätt kunnat designa lite snygga tjejplagg :D värsta drömmen ju :)