Translate

måndag 4 januari 2010

ASR for life

När jag var liten, ca 12-13 år, var jag rädd att mitt Romahejande kanske bara var tillfälligt och jag undrade om jag kanske skulle tröttna på fotboll överhuvudtaget 10 år senare. Nu när jag börjar bli uppåt 20 så vet jag att det inte är tillfälligt, jag släpper aldrig det här laget. Det är jag och Roma livet ut vad som än händer. Just därför har jag funderat på en Romatatuering, något symboliskt som visar kärleken. Jag vill ha något litet och ganska diskret som man kan gömma undan om så skulle behövas. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha, har ni några förslag mina vänner? Kanske ni själva har någon ASR-tattoo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja har också funderat mycket på en Roma tatuering, har väldigt svårt att hitta några bilder på snygga Roma tatueringar hade varit roligt att sett några förslag eller hur?
Inget du kan fixa fram? :)

Roma forever

Luca Toni

Julia sa...

Hehe. Jag har letat ganska mycket efter tatueringar men jag hittar inga snygga. Det är bara stora blaffingar på armarna, ryggen, benen som inte alls tilltalar, haha. Dessutom är det ju baaaara för killar typ! Meen visst kan jag lägga upp lite förslag här. Bra förslag ;)