Translate

torsdag 21 januari 2010

Ja då ses vi på lördag nånstans

Det är ju inte alls säkert att ToTo startar på lördag. Det kan lika gärna bli ToVu eller någon annan trevlig namnkombination. Jag ser helst ToToVu från start. Alla tre. Toni går inte att peta, Vucinic får man inte peta efter Genoamatchen och Totti...ja Totti petar man aldrig hur länge han än har vart borta från skada.

Tyvärr får jag inte bestämma laget. Men jag tycker nästan vi kan kräva från Ranieri att få oss en skymt av ToTo åtminstone. För ja, det är fler som vill se ToTo spela än Avatar. Såklart det är....

3 kommentarer:

Sandra sa...

Det är min födelsedag imorgon,så jag kräver ToToVu och 3 poäng!

Anonym sa...

Grattis Julia i förskott!
Hoppas man kan se matchen någonstans. :)
Samma här hoppas på Totto men vi får se! Hoppas du får en bra födelsedag!
Mvh Luca Toni

Julia sa...

Men Luca Toni då, inte fyller jag år imorgon! Jag fyller inte år förrän i april. Läs vem som skrivit kommentaren också ;).

Och Sandra, GRATTIS :D