Translate

lördag 9 januari 2010

Daje ragazzi!

Här går det undan. Match igen, som jag missar. IGEN! Åh, detta matchmissande hade gjort mig galen om jag inte hade Rom inplanerat om 64 dagar. Hur som helst....ingen Totti, ingen Mexes, ingen Menez idag. Men däremot Toni från minut ett verkar det som! Förhoppningsvis blir han Chievodödaren dagen till ära. Hemmadebut och allt. Eller vem som helst får bli Chievodödare. Bara vi vinner. Tre poäng tack, allt som räknas (men jag ska ändå hålla en extra tumme för Toni som matchvinnare).

Sen bedjar jag som vanligt för att Motta ska få starta. Visserligen var bedjandena allt bra mindre under december men 2010 bestämde sig visst Cassetti att komma ner på jorden igen så nu får vi (/jag) hoppas på att Ranieri är med oss (/mig) igen.


Dags att gå, hejdå!

FORZA!

Inga kommentarer: