Translate

måndag 9 mars 2009

C'è solo un capitano

På onsdag hoppas jag på Totti. Jag hoppas att han leder oss som vår kapten på ett exemplariskt sätt genom matchen. Det är hans tur att skina. Han förtjänar det efter en säsong med alldeles för mycket skador. Jag hatar när Totti är skadad. Men, en sak jag beundrar Totti enormt mycket för är att han alltid kommer tillbaka. Så visst, varje gång jag läser att capitano är skadad så blir man enormt nedstämd men samtidigt vet jag att han kommer tillbaka snabbare än väntat oavsett vad det är för skada. Det är stort! Jag älskar honom och låt han avgöra mot Arsenal. C'è solo un capitano!





12 kommentarer:

Anonym sa...

Världens mest överskattade spelare, utan tvekan.

Julia sa...

lär dig någonting innan du skriver här igen är du snäll

Anonym sa...

Hörru anonym du är en av tre saker:

1) avundsjuk
2) okunnig om fotboll
3) inte den smartaste gurkan i burken...

Anonym sa...

Vad ska jag lära mig? Han är överskattad och har alltid varit. Hade han klarat sig i Premier League exempelvis, har han presterat i landslaget? Nej. En duktig lirare helt klart, men nära världstoppen har han aldrig varit.
Att han är en ikon förstår jag dock.

Anonym sa...

Grande Capitano!!!

Anonym sa...

Lär dig detta:

Han har lyckats göra flest mål i Europa, därmed vunnit guldskon (utan att egentligen vara renodlad anfallare) och därefter vunnit VM-guld. EM-silver, U21-guld, flera diverse cuper, ligan och ett antal priser för bästa spelare. Hur kan du veta om han inte skulle klarat sig i PL? Har du någon fakta för det? NEJ.

Alltså kan vi konstatera att du tog hem priset i alla kategorier för att uttala sig utan vare sig ha fakta eller vett.

Anonym sa...

Du som säger att han är överskttad, släng dig i väggen, snälla..

Christine sa...

Alltså, hatar sånt där snack om "han skulle aldrig klarat sig i PL"...Thierry Henry klarade sig inte i Serie A, var sedan grym i Arsenal och sågs som en av världens bästa spelare...var inte han heller en världsspelare då eller? Hur många spelare har presterat på topp i både PL, Serie A och La Liga?

Btw assnygg bild, vart hittade du den Julia? :)

Julia sa...

Visst är den :D Jag hittade den på Photobucket...

Anonym sa...

Henry var 21 när han "spelade" i Serie A, inte 30.

Christine sa...

Och Totti har aldrig spelat och kommer aldrig att spela i PL, alltså är det helt irrelevant att diskutera huruvida han hade presterat där eller inte.

Anonym sa...

Precis. Vem är överhuvudtaget intresserad om Totti platsar i Premier League eller inte? Som Christine sa så kommer han aldrig sätta sin fot där så varför ens ta upp saken...