Translate

söndag 8 mars 2009

Mi manca la Roma

Förlåt för en riktigt dålig uppdatering här de senaste dagarna. Men det har varit lite fullt upp med allt möjligt. Romas match igår vet jag inte så mycket om förutom att det blev 1-1 och att det var många gula kort + ett rött på capitano futuro. Kan gissa att vi hade tankarna på annat. Har jag rätt? Skönt förresten att både Genoa & Viola förlorade. På så sätt tog vi ändå in en poäng.


Nu är det 53 dagar kvar tills jag åker till min älskade stad igen. Tiden går så himla snabbt för nyss var det 107 dagar kvar. För att fördriva tiden denna söndag så sitter jag och letar efter hotell som vi inte har bokat än. Har någon något bra tips kanske? Våra krav är att det ska vara billigt, ligga nära Termini och ha privat badrum. Alla förslag välkomnas varmt!

Så, då blir det inga mer skriverier för den här stunden. Kan hända att det kommer något mer inlägg under kvällen om jag har tråkigt. 

A presto!



Inga kommentarer: