Translate

söndag 15 mars 2009

Due a due

Det luktade X om den här matchen långt innan den startade och med tanke på alla omständigheterna så är det ett bra resultat. Samp borta är inte den enklaste saken direkt. Sen gör vi verkligen ingen bra match men jag ska inte säga att jag skäms, för det gör jag verkligen inte. Skämdes gjorde jag efter 7-1. Nu är man mer besviken för jag vet att många spelare kan så mycket bättre. Men sådant är livet och nu tycker jag vi kör en dagens istället.

Dagens...

Plus: Chievo utan tvekan! 
Minus: Det jag är mest fundersam över är hur vi ska spela mot Juve?
Mittemellan: Resultat.
Drömmer-jag?: Rosetti gav oss en straff, hur är det möjligt?
Besvikelse: Vucinic brukar vara bra i slutspelsskägget men efter idag kan han väl ändå ha titulerat sig sämst på plan?
Håll-ögonen-på: Crecenzi, kommer bli intressant att se honom i framtiden
Anonyma-hjälte: Tonetto som ligger bakom de båda målen. Först assist till första och sedan blir han fälld så vi får straff. Molto bravo Max!
Svettis: Doni som står för några riktigt svettiga räddningar. Snacka om att revanschera sig efter den lilla tavlan vid Samps 2-1.
Doriadödare: Bapigol! 4 mål på två matcher...
Siffra: 46. Om så många dagar åker jag nämligen till Rom :D

1 kommentar:

Malena sa...

Fint att Brighi fick vara kapten.