Translate

lördag 21 mars 2009

En oväntad målskytt

Jaha. Då drar vi alla en djup suck och svär lite.

SUUUUUUUCK.
"#&%"!

Nu är den förlusten borta. 

Nej, det är den inte. Men vi är fortfarande Roma. Våra tröjor är fortfarande röda. Vi är fortfarande före Lazio. 

Det som ända som är sig annorlunda egentligen är att Loria prickat in sig i målprotokollet och den här gången gäller det faktiskt mål i rätt mål. Ett bra steg i utvecklingen och nu längtar jag bara till den dagen då vi vinner en match med Loria på planen. Att Lorias mål kom som en chock för verkligen alla går inte att ta tvivel på, se här bara några kommentarer på SF just efter målet:

"HAHAHAHAHAHAHAHAAH LORIA HAHAHA JAG DÖR AV GARV"

"Spalletti skrattar till och med"

"Jag funderar på köpa en Romatröja : #15 Loria."

"hahahahha WTF , mål av loria , tack din loria du förtjänar det !"

"VÄRLDENS (BÄSTA) HAHHAHA: LORIA!!!!!!!!!"

"nääääloria grattis mannen!!!!!"

"Haha! Det lönar sig att vara snäll. Karma. 

Jag säger : Heja Loria. Vad gör karln? MÅL."


Med dem citaten sätter jag punkt för nu och glömmer bort den här jävla skitmatchen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det fanns kommentarer om Lorias mål på Juves forum ochså. Rätt osannolik målskytt asså.

Synd att båda lagen var så handikappade i och med avstängningar och skador..

Men väl mött!

Julia sa...

Ja säg den som inte blev helt paff...

Mm riktigt tråkigt. Jag skyller ändå en del av förlusten på det..

Anonym sa...

Fast när ni kom till oss i november så lyckades vi slå er :P

Men då hade ni varken Totti eller era fans med er. Fyfan vad surt det måste kännas att Totti bara spelar varje 4e match.

Hade samma sak hänt med Del Piero så hade jag blivit smått självmordsbenägen. Undrar hur ni står ut..

Hoppas att de onämnbara från Milanos smutsigaste bakgator tappar poäng idag bara!

Anonym sa...

- haha hulken loria överraskade oss alla !

Julia sa...

Vaha/

Ja du skulle bara veta hur otroligt jobbigt det är att inte ha med vår älskade kapten i varje match. Och varje gång han sen är med igen så tror jag alltid att nu är han tillbaka, nu är allt lugnt för nu kommer Totti kunna spela igen. Men så är han borta till nästa match igen och det är så himla frustrerande, både för honom & för oss.

Jag tror han saknar Roma och att inte kunna spela, och Roma saknar defenetivt Totti på plan i varje match.

Hur jag står ut vet jag inte egentligen, men jag vet att Totti kommer tillbaka. Han är som Roma, vi kommer alltid tillbaka förr eller senare och det är nog det som håller oss uppe.

Men jag saknar Totti så jag dör, varje gång han inte är med. Uno per tutti, tutti per Totti!

Anonym sa...

Samma sak här när det handlar om Camoranesi. När han är på plan så tillför han något som ingen annan i Juventus i dagsläget kan, sån sjuuuk kreativitet från mittfältet.

Exakt samma sak, han spelar en match och man tänker : Fyfan vad härligt, nu är han på gång igen. Och så kommer skadan direkt...

Kan tänka mig att det gör ännu mer ont för er, Totti är ju eran kapten. Jag är juventino men lider med er, förstår nästan eran smärta :)

Ni borde haft ligaguldet förra året, Totti kmr få svårt att vinna en scudetto innan karriären tar slut. Inter fyfan, folk som håller på detta lag borde skämmas haha.