Translate

torsdag 5 maj 2011

Ma che cazzo...

Åhnej. Jag läste just en hemsk nyhet som kan komma att förstöra hela helgen. Nämligen att alla Milan-svennar kommer invadera Västerås på lördag. Jag läste alldeles nyss på deras Svenska Fans-sida att de ska ha matchträff 11 meter ifrån där jag bor. Tack. Som. Fan.
Nu måste vi ju vinna ännu mer. Jag orkar inte se 4545 Zlatan-lovers springa runt utanför mitt fönster och fira deras första Zlatan-i-Milan-ligaguld. Men om vi däremot vinner ska jag springa in med min Romatröja i högsta hugg och skratta högt åt dom! Fyyy, nu vart jag en smula depp.

2 kommentarer:

Thomas sa...

Milan borta innan jul var en rolig match. Adriano spelade från start, bara en sån sak. TV4-nissarna pratade om att DDR behöver ett miljöombyte. Kanske ligger något i det? Ett par år i England för att sedan återvända.

Julia sa...

Ja den var kul! Adriano från start ja och Borren avgjorde matchen för att sedan applådera alla romanisti på plats när han vart utbytt. Vet inte om jag vågar hoppas på nått liknande imorgon.

Jaaa, det är så svårt med DDR. Man märker ju i varenda match att han inte är i balans. Jag vill inte för nått i världen att han ska lämna oss men samtidigt kanske det vore de bästa för både honom och för Roma, tyvärr.