Translate

tisdag 3 maj 2011

Siffror

Jag tycker det har vart väldigt mycket tjat de senaste dagarna om straffar och att Totti bara gör mål på straff. Men vill ni veta en sak, allesammans. På Tottis 206 mål så har 44 satts från straffpunkten medan Baggio har nätat hela 68 gånger från straffpunkten av sina 205 mål. Så tyst nu allesammans :)

Det har även ryktas om att Totti sagt följande efter matchen: Jag missade straffen för jag hade en tröja med skriften: 206!
Haha, capitano är mister funny!

Sen så är både De Rossi och Perrotta avstängda 3 matcher var och missar resten av säsongen. De Rossis avstängd är väl aningen förståerlig  men Perres fattar jag inte då han bara gav Bari-spelaren en kamratlig ryggdunk. Jaja, de är väl inga större förluster direkt då De Rossi underpresterar i 90 matcher av 100 och Perrotta är mer osynlig än synlig. Jag hoppas på att Simplicio och Greco får starta istället och att de båda gör en hejdundrande grym avslutning på säsongen, spelar värdsklasspel som de aldrig gjort något annat och avslutar säsongen med att gå till Barcelona respektive Manchester City för 350 millar var!

Vi avrundar inlägget med dagens Borris som är på shoppingtur i Milano med mig (ja, jag har färgat håret brunt som ni ser!)

1 kommentar:

Ale sa...

"Jag hoppas på att Simplicio och Greco får starta istället och att de båda gör en hejdundrande grym avslutning på säsongen, spelar värdsklasspel som de aldrig gjort något annat och avslutar säsongen med att gå till Barcelona respektive Manchester City för 350 millar var!"

Hahaha, men lägg av nu komikern ;)