Translate

måndag 30 maj 2011

Uno di noi!

Säga vad man vill om Marco Amelia men han är faktiskt en riktig gölleplutt och ärligt talat så vill jag jättegärna ha tillbaka honom om alla våra brassar försvinner! Visst kanske Marchetti och Viviano står högre upp på önskelistan för Roma men värva hem Amelia åtminstone som andra-keeper. Hör här bara på hans senaste uttalande:
"Nu är jag i Milan men om telefonsamtalet som jag väntar på kommer så är jag beredd att lämna Champions League för att acceptera Europa League. Alla vet att jag är romanista och att jag skulle återvända även till fots."


Alltså hur gullig är inte han på en skala då? Det där fina uttalandet är värt ett köp!!


3 kommentarer:

Christine sa...

Alltså vilken man, bara KÖP!!

Ale sa...

Håller med Christine. Köp hem killen!

gugl sa...

Han lär dock ha förlängt med Milan alldeles nyligen - så uttalandet är väl lite märkligt?
Hade varit en perfekt andremålvakt annars, en riktigt bra förstemålis måste in!
Varken Pest, Kolera eller Lobont tycker jag det ska satsas på, Pigliacelli är en ung lovande trea...