Translate

söndag 15 maj 2011

Näst sista matchen.

Hello people. Är lite depp igen, insåg just på riktigt när jag stod och vek tvätt för 1 minut sen att Serie A på riktigt är finito nästa helg. Så himla tråkigt är det. Spelar ingen roll att vi inte gjort en supersäsong, jag saknar alltid Roma när det är uppehåll. Jaja, jag har börjat längta till nästa säsong i alla fall. Jag ber om ursäkt till er alla för att bloggen har varit riktigt kass nu i vår. Den har varit lika upp och ner som Roma ungefär men jag ska verkligen försöka ta nya tag nu när sommaren börjar. Speriamo bene va!

Idag är i alla fall grabbarna på Sicilien för att kriga hem tre poäng. Jag är äckligt nervöst som varje söndag fast kanske lite extra mer idag då jag har bortamatch på Sicilien alltid ger en dåliga vibbar. Anyway, vad som helst kan hända som ni vet. Vucinic kommer inte starta men man kan ju hoppas på något sådant här:

Eller ännu bättre (gud vilken rolig match det var):


Matchen närmar sig med stormsteg och jag ska sätta mig tillrätta i soffan och hitta en trevlig stream eftersom svensk skit-tv inte sänder denna viktiga batalj. Jaja, jag lovar att jag ska notera allt som händer i matchen, från att Borren missar öppet mål, till Tottis val av skor, till om någon har en ny frilla. Sen får ni titta in här i paus eller möjligtvis efter matchen så lovar jag att ni inte kommer ha missat något. Deal!

Nu kör vi allesammans!
FORZA FORZA FORZA!

Inga kommentarer: