Translate

tisdag 24 januari 2012

Ciao ciao coppa Italia....

Ridå. Ridå. Superridå. Vad säger man? Even the best fall down sometimes. Ikväll var det vår tur. Vi kommer inte upp till vårt normala spel och gör på så sätt Juventus bra. Hade vi spelat NORMALT ikväll så hade inte resultatet sett ut så här. Men Juve är bra, det går inte att ta ifrån dom. Bara inte vi blir kris-Roma deluxe igen nu, det har vi inte råd med. Lamela utvisad dessutom efter att ha sparkat Chiellini på lite privatare ställen. HAHA!! Skoja, det var onödigt gjort såklart (men jag orkar knappt bry mig). Dagens bästa var att jag stängde av några minuter innan matchen var slut så slapp se Kjaers självmål. Tack mig själv!

Vi är ute ur coppan nu, vilket är tråkigt. Saknar tiderna back in the days då vi var i cup-final typ 10 år på rad.


Det här var en tråkig tisdag så nu ska jag sörja fram till söndag. Då tar vi nya tag. FORZA ROMA SEMPRE E COMUNQUE!

4 kommentarer:

Ale sa...

Sempre e comunque - ROMA!!

Kiff sa...

Juventus var bättre. Mycket bättre, tyvärr.

Anonym sa...

:(

Anonym sa...

Haha, jag stängde också av två minuter innan så jag blev förvånad när jag nyligen läste att det blev 3-0. skönt att jag slapp de målet :P /Guldgossen