Translate

tisdag 24 januari 2012

Juve Juve vaffan....

Ingen Vucinic i kvällens coppa-match. Missade inte han även matchen mot oss i ligan? Vågar säkert inte möta oss...Nejdå, all credd till Mirko, jag är glad att han inte är med ikväll. Hans ersättare ser ut att bli en annan bekant, Marco Borriello! Känns inte så farlig då han tydligen inte gjort mål på 247 dagar. Lär väl sänka oss bara för det. Typiskt. Hopefully not. Juves offensiv känns inte som deras farligaste vapen ikväll utan det är mer deras defensiv jag bekymrar mig lite över. 12 insläppta mål så här långt i Serie A, det är bra (och åtta mindre än oss). Men ikväll är inte Buffon med så då ska väl våra genier på topp kunna snurra några varv med Chiellini och grabbarna?

Hatar att jag känner mig så lugn inför matchen. Känns nästan som vi ska vinna det här enkelt. Men en sådan himla piece of cake kommer det ju inte att bli, det vet jag innerst inne. Jag tror det kommer bli underhållande fotboll för det är två taggade och bra lag som möts och förhoppningsvis är det vi som går segrande ur denna hårda strid. 20:45 börjar kriget och det sänds på tian (hallelujah!). Må bästa man vinna tänkte jag nu skriva men jag menar såklart må ROMA vinna, även om vi är sämst ikväll. VI SKA TILL SEMIFINAL!!!!

Inga kommentarer: