Translate

onsdag 11 januari 2012

R som i Revansch (och Roma!)

Halloj! Eftersom jag alltid brukar skriva "äntligen är det match" så säger jag det nu också. Äntligen är det match! Perfekt dagen innan jag har tenta. Då har jag en anledning till att slippa plugga. Grazie Roma! Ska bli intressant att se vårt kära lag idag igen då jag missade matchen mot Chievo. Idag ska vi ge igen sen senast. Fet revansch kräver jag från samtliga! Speciellt från de herrarna som fick lämna planen innan sina medspelare.

11an:
Startelvan ser ut som följande:
Stekelenburg
Cicinho, Kjaer, Heinze, Taddei
Gago, Viviani, Greco
Lamela, Totti, Bojan.

Ser bra ut! Kul med Kjaer. Och Viviani! Cicinho däremot hade jag helst tackat nej till. Jaja. Vi ska vinna. Punkt slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

DAJE ROMA!!

Kingen^^ sa...

Tror du ändrade dig när det gäller Cichiho ;)

Julia sa...

Haha lite kanske ;)