Translate

lördag 14 januari 2012

Primo tempo:

Kaosmatch!! Regnet är långt ifrån vår bästa vän och det känns som vi aldrig är bra när det regnar (men vem är det i och för sig?). Är särskilt orolig för Juan som inte ser ut att trivas i regnet. Annars är jag glad att De Rossi fick näta men vart besviken över målfirandet. Trodde ju givetvis att det skulle stå "scusate il ritardo, firmo subito dopo la partita" på undertröjan men den visade sig vara helvit *besviken*. I andra halvlek vill jag ha in Gago och Borini fast med tanke på kaosregnet så lär andra halvlek också bli kaos, oavsett vem som spelar. Sist av allt kan jag meddela att Catania har nog Serie As fulaste tröjor och att jag aldrig sett Rosi såhär skäggig tidigare. Ja juste, vi skulle haft en superstraff också så nu förväntar jag mig en kompensation...






Ps. Någon mer än jag som höll på att gå i taket då Tagliavento (!!!) frispelade en Catania-spelare. Mål där och jag hade på riktigt kräkts. Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pajas-väder!!!