Translate

onsdag 25 januari 2012

Dagen efter 0-3.

Hemsk onsdag. Gått runt med en sten/klippa/rullstensås i magen hela dagen och tänkt på matchen. Ältat situationer fram och tillbaka och hela tiden tänkt: vad hände?? Det har inte varit en särskilt munter dag precis. JAJA. Nu stryker vi ett fett streck över matchen och jag ska härmed hålla mina tummar för att Siena vinner coppan. 

Om coppa-uttåget inte var nog så har jag idag fått en konkurrent! Roma Club Svezia har idag lanserat en egen blogg (!!!). Hjälp, nu måste jag bli ännu bättre! Dom är dessutom TRE som skriver i den. Vilket betyder TRIPPELT så många inlägg. TRIPPELT så mycket kreativitet. TRIPPELT så  mycket Roma. TRIPPELT så mycket ja vad vet jag. Nu måste jag boooooosta upp mig rejält, men visst är det roligt (hoppas jag)!


Sist men inte minst:
- Marquinho är på väg till Italien.
- Romaspelarna har varit på middag tillsammans ikväll.
- Inter vill ha De Rossi (men vem vill inte det?). Men Ranieri borde väl ändå se till att han INTE kommer.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dom kan ju säkert mäta sig med dej. *not*!!

Anonym sa...

HAHA instämmmer!!

Sandra sa...

Ma dai Giulia! inte tänker vi konkurrera med dig (inte jag iaf), men ju mer-bredare det skrivs om Roma desto bättre eller hur? =)

Julia sa...

Haha jag vet ;) jag tycker det är kul att ni startat bloggen såklart :D!!

Erik sa...

Sandra sa det bäst: Ma dai, Julia! Tre gånger så många bloggare, men bara en tredjedel så bra inlägg :) Men i ärlighetens namn så blir det ju ingen konkurrens, utan snarare komplement! Men de Anonyma ovan skulle jag gärna byta ett par ord med ;)

Julia sa...

Haha jaja, lo so!! Vi lär ju fortfarande inte ha helt liknande bloggar och jag kommer bli en trogen läsare till er :)

Haha vad de båda "anonyma" tycker får stå för om ;)