Translate

måndag 16 februari 2009

Juliadagen + matchträff

Godmorgon! Hur mår ni efter gårdagen? 
Jag har faktiskt smällt förlusten väldigt snabbt och det är skönt!

Har ni kollat i kalendern idag? Har ni sett att det är den 16 februari idag? Och vet ni vad det betyder, jo nämligen att jag, Julia, har namnsdag! Därför tycker jag att ni borde ha den här
och den här på repeat idag och tänka på mig hela tiden!

Men, haha, det var egentligen inte det jag skulle skriva utan det jag tänkte ta upp är en kommande matchträff (?). Hur många av er är intresserade att ha en matchträff den 21 mars mot Juventus? Det är en lördag klockan 20:30 och visst vore det roligt att se Roma krossa "la vecchia signora" tillsammans! Det kommer förmodligen äga rum på Helenes krog här i Stockholm och är ni intresserade så hör av er till mig med namn och hur säkert det är att ni kommer. Det är inte jag som håller i trådarna men jag för allting vidare ska ni se!
Kom igen nu, Romanisti runt om i Sverige, ju fler desto bättre ju! 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis:D

Christine sa...

WOOH grattis! :D

Har redan anmält att jag kommer, nice att du också gör det! :)

Julia sa...

Tack båda två :) och vad bra att du också kommer så man har någon man kan diskutera Mexes eller Tottis frisyr med!

Julia sa...

Observera att det var stor ironi i det sista (bäst att skriva om folk skulle tolka det seriöst). Det blir jätteroligt att träffas så det inte bara är grabbs ;)

Anonym sa...

Grattis!:D

Matchträff är alltid kul hehe, men jag är under 18 och ibland är de lite tjaffsiga med det där på restaurangerna. Men om det går att fixa är det klart man är på!

Och det går inte att diskutera frisyrer med killar, det blir liksom inte samma sak. :)

Anonym sa...

Grattis Julia!!
Matcträff vore jäkligt trevligt. Har dock en bit till STHLM så måste kolla upp lite först. Hör av mig..

Anonym sa...

Haha jag kan snacka om frisyrer! inga problem hahaha!!

Men Lovisa tror nog att det går bra ändå, pratade med Francesco om det igår! Kommer nog gå att fixa alltid :) kul med många HAHA

Julia sa...

Falsklegg Lovisa ;)