Translate

söndag 8 februari 2009

Unico grande amore!

Innan dagens match så var jag faktiskt inte ett dugg orolig. Mina kvinnliga intuitioner sa nämligen att vi skulle vinna utan problem så jag hade goda vibbar. Däremot missade jag matchen pga jobb men självfallet så spelade man in matchen och nu har jag sett den i efterhand. Jag säger bara en sak, WOW! 

Och målen, hur ska man ens kunna beskriva dem rättvist. Jag dör! DÖR!!! Så snygga är dom. Cicinho gör en enorm bedrift vid hans mål, kan Baptista bara göra snygga mål och så Vucinic mål. Hela sekvensen är så vacker, så Roma! Först brytning av Motta, sen de Rossis grymma solospring och sen Vucis fantastiska gol! Det är så snyggt som det kan bli för att fatta mig kort.

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Jag vet hur ni känner er nu och ni vet hur jag känner mig. Det enda jag har att säga är, tack Roma! Ni är fantastiska!






Inga kommentarer: