Translate

fredag 13 februari 2009

Plötsligt händer det

Idag i skolan hörde jag två gånger folk som pratade om Romarelaterade ting på bara 5 minuter!! Blir lika förvånad varje gång jag hör folk prata om mitt lag! Hur som helst så började det med när jag gick igenom en korridor på väg till en lektion så hörde jag några killar (såklart) prata om Cufré. Jajamänsan, Leandro Cufré av alla världens människor. Jag trodde jag hörde fel först men så nämnde dem hans namn igen och jag förstod att jag hört rätt. Jösses tänkte jag fundersamt när jag satte mig på en bänk utanför klassrummet. Då, kommer det två killar förbi och den ena säger till den andra: vet du varför Roma är så mycket bättre än Lazio? Jo, Roma har så mycket bättre omsättning. Dom är på 9onde plats medan Lazio är säkert på 200:e plats någonting...

Det var man inte riktigt beredd på denna fredag....Roma sprider sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Julia, specielt med tanke på att det verkar vara ont om romafans i våra skolor.

Julia sa...

Jag menar då det :)