Translate

lördag 21 februari 2009

Tada... Taddei!

Det här var ingen match som Romaspelarna lär skriva med på sina CV:n. Möjligtvis Mexes som gör en helt felfri match, grym var han! Matchen var allt annat än bra och just därför känns det extra bra med tre fina poäng. Dom satt rätt fint, eller hur? Jag bara tackar och tar emot. Siena måste för övrigt vara det tråkigaste och mest mediokra lag som finns. Vad hade dem för spel egentligen? Och när vi ändå är inne på Siena, släkten är värst eller hur? Fråga bara Taddei som spart sig och hoppat över målprotokollet ända tills idag. Snacka om passande tillfälle för att bestämma sig för att göra säsongens första mål. Vilken man!

Andra viktiga punkter från idag:
• Jag är mycket orolig för Juan. Jag som trodde att han skulle vilas i andra halvlek bara...
• Jag var sekunder ifrån att få en hjärnblödning och en hjärtattack samtidigt då Mexes gick ut för behandling när han gjorde illa armen. Loria och Diam...(jag har inte ens lärt mig hans namn än) i mittförsvaret skulle ge vem som helst migrän. Men grande Philippe är en hårdning.
• Jag saknade de Rossi idag, han är livsviktig.
• Mr Redhead is back!
• Adriano+hands=mål. Handsmål förra veckan och handsassist idag. Inter är så fruktansvärt äckliga så jag vet inte vad.
• Även om Montella är en smula passé så blev jag riktigt glad när han kom in.
• 14 spelare har gjort mål för oss, snart är det bara Doni kvar.
• Slutet av matchen var en plåga. När fjärdedomaren visade att det var 4 långa jävla minuter kvar var jag för nervös för att kunna se något mer. Jag gick på toa och kom tillbaka när klockan stod på 93:42...då kunde jag andas ut. VINCERE!
• Vi är 4a!!! Bästa placeringen för denna säsong.
• Nästa match är faktiskt mot ARSENAL!!

Inga kommentarer: