Translate

fredag 6 februari 2009

Tips från coachen

Här kommer lite tips till er alla när ni har tråkigt timmarna innan matchstart:

• Romagoogla! Finns inget bättre om du snabbt vill bli av med några timmar!

• Räkna ut hur många poäng Lazio kom efter oss förra året. Eller nej, det vet väl alla vid det här laget. 38!

• Skriv så många olika Romalaguppställningar som är teoretiskt möjligt. Flest vinner.

• Skriv ett roligt mail till mig :D!

• För er som mig har ett inramat fotografi av Totti, putsa det och berätta för honom vad du känner.

• Försök komma på en anledning att gilla Loria (den är svår)

• Ta reda på Mexes favoritfärger (jag vet!)

• Öva på cucchiaios

• Bygg en miniatyr av Stadio Olimpico av snö

• Lär dig Roma Roma Roma (kan du den inte redan så är det verkligen på tiden nu!)

• Läs Barzellette su Totti

• Tippa på vilka spelare Milan köper i nästa transferfönster. Själv tippar jag på Ballotta, Henke Larsson och en comebackande Zidane. 

• Leta reda på den riktiga bilden av Kofi Annan och Roma

• Skriv en egen sådan här lista

• Lär dig Taddeis "Aurelio"-fint. Inte det lättaste, tro mig jag har försökt.

• Romagoogla lite till

När du prickat för allt detta har nog matchen börjat...

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA din blogg är fan bäst! Ballotta till Milan hahaha. De tänkte ta in Paolo Maldinis farsa Cesare igen hörde jag sist!! ;D

Anonym sa...

Hahaha, Julia där är bara för skön:D Du dendära "Aurelion"(även kallad hocus pocus) har man övat många gånger på i köket;)

Anonym sa...

Mycket bra tips julia ska prova dem :)

PS:Mkt bra blogg fortsätt me det

Anonym sa...

Aurelion är skitenkel när man lärt sig den :).

Anonym sa...

haha du e fan kung <3 ROMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bara kolla baptistas mål idag hur kan man inte älska roma